Reklamace zboží
pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v našem e-shopu, postupujte prosím následovně:
- K reklamovanému zboží přiložte fakturu (nebo jiný doklad o koupi).
- Na přiloženém listu popište důvod reklamace - o jakou závadu se jedná a jak se projevuje.
- Uveďte také své kontaktní údaje - jméno, adresu, telefon a e-mail.
- Takto připravenou zásilku můžete zaslat následujícími způsobu
1. Zásilkovna
Stačí se vydat na nejbližší výdejní místo Zásilkovny a sdělit obsluze unikátní kód 92356318. Obsluha vytvoří štítek dopravy, který umístí na váš balík a zboží bude předáno k dopravě zpět k nám. Zboží obvykle obdržíme do 7-14 dnů od podání zásilky v rámci ČR.
2. DPD
Stačí pohodlně kliknout https://rmp.dpdgroup.com/015/on-design a vytvořit si štítek dopravy, který umístíte na váš balík a zboží bude vyzvednuto na vámi zadané adrese, nebo ho odnesete na výdejní místo dle vašeho vlastního výběr. Následně bude předáno k přepravě zpět k nám. Zboží obvykle obdržíme do 2 pracovních dní od podání zásilky v rámci ČR.
Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu při vyřízení reklamace. Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s našimi službami i nadále spokojeni.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
podpora@obchodnisa.cz
S pozdravem, Reklamační oddělení e-shopu OBCHODNISA