Reklamace zboží
Vážený zákazníku,
pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v našem e-shopu, postupujte prosím následovně:
K reklamovanému zboží přiložte fakturu (nebo jiný doklad o koupi).
Na přiloženém listu popište důvod reklamace - o jakou závadu se jedná a jak se projevuje.
Uveďte také své kontaktní údaje - jméno, adresu, telefon a e-mail.
Takto připravenou zásilku odešlete na adresu našeho reklamačního oddělení:
OBCHODNISA Na Perštýně 325/38 460 01 Liberec 4
Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu při vyřízení reklamace. Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s našimi službami i nadále spokojeni.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
podpora@obchodnisa.cz
+420 487 989 304
S pozdravem, Reklamační oddělení e-shopu OBCHODNISA